Klantenservice

FAQ

Meest gestelde vragen.

Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

De gemiddelde levertijd bedraagt 3-5 dagen. Dit is geheel afhankelijk van de grootte van het product. De producten die onder de 20 kg wegen en kleiner is dan 80 cm, worden sneller verstuurd via PostNL en zijn binnen 1 à 2 werkdagen bij u huis.

De verwachte levertijd is voorbij, waar blijft mijn bestelling?!

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt of zoek raakt. Je kunt de status van uw bestelling checken via de Track & Trace die middels een mail is verstuurd.


Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan even contact met ons op info@mangoemeubels.nl).

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen rekening.

Zijn de prijzen op onze website inclusief btw?

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.

Waar vind ik mijn Track & Trace code?

Zodra de bestelling is klaargemaakt krijgt u via de mail een Track & Trace code opgestuurd.

De Track & Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Vanaf het moment dat uw pakketje is aangekomen bij het postorder bedrijf is de Track & Trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Ik wil een artikel retourneren, wat moet ik doen?

Indien je niet tevreden bent over uw bestelling kun je deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. Producten dienen in originele staat en voorzien van labels en etiketten geretourneerd te worden. Het product mag geen gebruikssporen bevatten.
Een retourzending dient altijd te zijn voorzien van Track & Trace code. De zender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.

Als wij de door jou geretourneerde artikelen hebben ontvangen zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 1-3 werkdagen op uw rekening staat.

Neem gerust contact met ons op!

Contactformulier